Vad tror ni detta ska bli??

Jag hittade ett nytt virkmönster igår. Jag gjorde så klart inte som det stod fullt ut. Jag måste ju ändra lite på det... jag är nog som de kockar som aldrig kan följa ett recept fullt ut utan måste mixtra med det lite... Men frågan är vad tror ni det kommer bli??
Jag tänkte köra en liten utlottning bland er som gissar på vad det kommer bli, priset är detta jag virkar på. Det ni behöver göra är att länka till detta inlägg på er blogg och sen skriva en kommentar om vad ni tror det blir i min kommentars ruta.  Sista dagen för gissning är den 13April
Glasklart??...bra! =)
...
Den som vinner kommer få tycka till om lite detaljer så den blir lite personlig....
Liknande kommer sen dyka upp i Tant Lindblads handelsbod sen när den öppnar!
...
Ha en bra dag!!
Mian

Kommentarer
Postat av: LeClerc

Jag tror du stickar en traktor i naturlig skala att köra med i trädgårdslandet på dagar då det inte regna pga krympningsrisken!

... när kan jag hämta priset och hur fort går den?

Tacksam för snabbt svar.

2011-04-09 @ 14:30:23
Postat av: Caroline

Kanske en uggla ;) Tack för din fina kommentar på min blogg, kul att hitta hit =)

Kram /Caroline

2011-04-11 @ 09:48:28
URL: http://www.amigurumipyssel.blogspot.com
Postat av: Caisa

En tekannetröja?!

2011-04-17 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0