Bakom skuggan

God morgon!
Hela morgonen har det kliat i fingrarna. Det var bara att plocka fram pennorna och blocket.
Hela min kropp är helt lugn nu. Inombords är det inga rakblad som snurrar runt och river upp all oro för mina gamla kunder i min gamla företag. Jag vet att alla kunder blir väl omhändertagna av Vi tre och trädgård . Duktiga tjejer och om ni bor i Lund-Malmö trakten och behöver lite råd till er trädgård så ta gärna kontakt med dessa tjejer!
Nu väntar jag på att klockan ska bli så  mycket så jag kan åka iväg till Svågetorp på inköpsrunda för mina nya projekt jag har! =) Det känns helt underbart att ha kreativiteten flödande igen....det känns som jag svävar på mentala moln som är rosa och fluffiga! Det var längesen jag var så här lycklig!
Ha en underbar dag!!
Mian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0