Flockig fluga på mat

Igår var det redovisning hos fotosöndag med temat DJURISKT



Mina tankar kring temat var att jag inte ville ta det lättaste dvs mina katter eller hund. Men vad skulle jag då kunna ta. En tanke var att jag ville ha det djuriska i hur en varg sliter ur kött av sitt byte, men hur skulle jag kunna ta en sådan bild?! Tiden var inte hel på min sida. Sen gick jag och filade på att jag inte alls ville ha något djur fast temat var djuriskt. Av en händelse så såg jag en kille med fluga på samma fik där jag och min sambo fikande. Då fick jag denna idéen.... inget djur men ändå ett djur och på ett ställe man inte vill ha en fluga på.
Detta var lite av mina tankar kring bilden!
Ha en skön kväll!
MIAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0