Dagis konst

Igge igelkott
Klossbil
Väv"matta"
Gipsmask
Hej!
Jag frågade er vad ni skulle vilja att jag skulle skriva om, ett svar blev: Mitt första pyssel.
Bland det första pysselminne jag har är när jag sitter i min mosters kök en jul och hon lär mig och min kusin att brodera, jag var ca 4år. Vi fick röd aidaväv och vittråd i en trubbig nål. Jag kommer ihåg att jag brodera ett hus och jag har för mig att det blev ganska bra. Jag såg i alla fall att det var ett hus.=)
På bilderna här ovan ser ni mina kreationer från dagis. Under igelkotten står det det att jag har gjort den 85 dvs när jag var 4år. Det är oerhört roligt att ha årtalen på sakerna, man glömmer annars så snabbt när man har gjort det. Så ni mammor och pappor glöm inte att markera era barns konstverk! Det är ett roligt minne för er och era barn!
När jag letade efter mina dagis alster så hittade jag målningar och tryck jag gjorde under gymnasiet oxå. Det får bli nog bli ett annat inlägg. Är ni intresserade av det?!
Jag hoppas ni har haft en bra dag i solen!
Mian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0