Harmoni

Temat hos Fotosöndag är Turkost denna vecka. Min tolkning blev så här.
Efter lite efterforskning så hittade jag denna information om turkost:
Fotosöndags tema är turkos.
Jag sökte på turkos och hittade:
Symbolik: Healing, tålamod, lugn, harmoni, balans.
En skyddssten som tar fram våra vackra och sköna sidor att dela med alla. Hjälper oss att attrahera goda och positiva saker. Ger oss mod och kraft att möta svårigheter då den neutraliserar negativ energi. En lyckosten
....
Min tolkning blev så här!
Symbolik: Healing, tålamod, lugn, harmoni, balans.
En skyddssten som tar fram våra vackra och sköna sidor att dela med alla. Hjälper oss att attrahera goda och positiva saker. Ger oss mod och kraft att möta svårigheter då den neutraliserar negativ energi. En lyckosten

Kommentarer
Postat av: Caroline

Raw food är mat som inte får upphettas över ca40grader.. Maten är jag inte så förtjust i men däremot godsakerna!! Dom innehåller bara nyttiga saker och är supergott, om man inte är van vid sockerbomber vill säga ;)

2011-05-02 @ 12:04:34
URL: http://www.amigurumipyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0