Nattvard

Tema NATT
NATTVARDEN
...
Jag är inte kyrkligt troende. Min tro är på mänsklighetens godhet!
Jag har en bibel och den heter IKEA katalogen. Min dryck är det röda vinet (förutom mitt heliga kaffe)  och mitt bröd är det mörka chokladen.
Alla får ha sin egen tro, sina egna gudar. Det enda jag önskar är att alla respekterar varandra!! Vi har alla våra laster och våra bagage. Vi alla är lika, fast vi är olika! Vi är alla människor!
Jag är inte kyrkligt troende. Min tro är på mänsklighetens godhet!
Jag har en bibel och den heter IKEA katalogen. Min dryck är det röda vinet (förutom mitt heliga kaffe)  och mitt bröd är det mörka chokladen.
Alla får ha sin egen tro, sina egna gudar. Det enda jag önskar är att alla respekterar varandra!! Vi har alla våra laster och våra bagage. Vi alla är lika, fast vi är olika! Vi är alla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0