Girls

Idag har jag målat lite tjejer, jag brukar inte rita hela kroppar men det är väldigt roligt. Min senaste upptäckt är att få inspiration av modetidningar och bloggar. Andra har gjort det i en evighet, men jag e lite efter som vanligt..men bättre sent än aldrig brukar man väl säga??  =D
Skuggorna som är på bilden är från mitt skitiga fönster men jag tyckte att de kändes lite mer levande med lite skuggprickar på fotona. =)
...
Sitter och lyssnar på P3 och hör på Musikhjälpen återträffen. Jag skickade in pengar till de i vintras. Gjorde ni det oxå? Tycker att musikhjälpen är ett underbart program med mycket hjärta och mänsklighet i. Jag hoppas att detta program fortsätter i många år till!
...
Ska sätta mig rita lite till tror jag!
Är inne i ett härligt flöde, sen så måste jag funderar ut ett bra motiv till veckans fotosöndag med tema turkos.
...
Ha en bra dag!
MIAN

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej Gumman!!!



De är verkligen underbara =D Jag gillar dem mycket!!! Är så glad för din skull att du satsar på din dröm! Kommer att gå hur bra, och hur långt som helst!!! <3



Och jo, jag gav också pengar till Musikhjälpen =D De e bäst!!!



Puss

2011-04-27 @ 12:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0