Tant Lindblad sitter i tankar

Det har varit väldigt tyst här inne. Jag har tyvärr varit lite krasslig men nu är jag tillbaka på banan.
Jag har en liten fråga till er som tittar in här, vad behöver jag göra för att:
  1. sprida min sida?
  2. förbättra min sida?
  3. få er att vilka skriva en liten kommentar när ni varit här inne?
  4. Vad skulle ni vilja att jag skrev om?
Jag började fundera på om jag gjorde fel med min utlottning?! Bara att gissa borde vara bra nog för att få vara med i utlottningen...eller?! Alla kanske inte har en blogg. Vad tycker ni??
...
Nu ska jag sätta mig och rita ett virkmönster. Mitt första, det ska bli spännande. Ni får se i morgon vad det blir =)
Ha en bra dag!!
Mian

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tips för att sprida sidan kan vara att "rita av" bloggare kankse och sedan skicka bilderna till dom?! :D Annars så är väl det bästa att kommentera hos andra bloggare som skriver om liknande aker för att få nya besökare att hitta dit! :)

2011-04-12 @ 14:52:21
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hur man "når ut" är alltid skitsvårt.. När jag hade min gamla blogg var jag extremt aktiv på andras bloggar och skrev för att locka folk till min.. Men det var på nåt vis inte så seriösa läsare man fick då... De bara typ kikade tillbaka..

Har du länkat bloggen till facebook ? På så vis når man ut med nya inlägg till sina vänner där..

Att ha en länk lista själv gör att andra lägger till en länk just hit ( jag ska strax gå in och länka hit från mig)

Vad du ska skriva om dårå...

JAG tycker att du ska fortsätta som innan.. Lite jobb lite kuligheter och vardags betraktelser..

Lite som DU :-)

Min första spontana tanke när jag kommer in till dig är att coola tant Lindblad i headern ser lite skröckinjagande ut ;-) Men jag är iofs lättskrömd..

Kan du inte skriva några ord om VEM Tant Lindblad är ?

Bara lite funderingar ;-)

2011-04-12 @ 18:22:08
URL: http://www.livetenlminimi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0