En Maja


Idag har jag inte mått så bra, varit lite hängig, febrig och allmänt irriterad. Men denna dagen fick ett bra slut.
Maja är av de personer som jag har lite som förebild och som jag följer på bla på Twitter blev mitt senaste "offer" som modell för mig.
Jag frågade Maja så klart om jag fick låna en bild på henne och rita av. Som ni ser ovan så fick jag göra det!
Stor glädje eftersom hon inspirerar mig enormt!
Maja är en av de som håller i Fotosöndag som jag allt som oftast skriver om här.
...
Jag har bestämt mig att börja rita lite mer igen, men för att göra något roligt av det så tänkte jag rita av lite Twittrare och börja med "Gissa twittraren". (Så om ni är twittrare och läser detta, skriv ett meddelande till mig så kan det bli du som blir avritad nästa gång!)
...
Jag hoppas ni mår bra!
Mian

Kommentarer
Postat av: VimleAnna

Trist att du inte mådde så bra igår, men det blev onekligen ett bra slut på dagen! Hoppas du mår bättre idag :). Ställer gärna upp som modell. Hoppas vi ses 17/9! Kram

2011-08-31 @ 15:45:36
URL: http://webbtanten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0