Fotosöndag 4st tema

Nu har jag missat att uppdatera mina senaste bilder från Fotosöndas temana. Här kommer de senaste

TEMA
Noir / Film Noir

TEMA
Pang

Pang! Pang!

Du är död!! Med knäppta händer så lekte jag cowboy och indian när jag var liten! Det e nog de enda "skjutvapen" jag vågar ha i mina händer. Fotosöndag tema Pang! Eftersom stormen Berit håller mig gissla i Lund så kan jag inte komma hem och ta mitt foto. Detta får bli mitt bidrag för veckan!!! Bild är tagen och redigerad med iPhone4

...
TEMA
Ljussatt

Idéer tecknas ofta som ljus.

Mina tankenötter knäcks oftast i badkaret. 
Det är där alla tankar flödar fritt och som bäst.
Denna bild med ett fallande ljus avbildar väldigt väl hur (miss) nöjd jag är med denna veckans kreativitet.

...
TEMA
Glitter

Bubblande skönhet

är tagen med iPhone 4 och även redigerad i mobilen. När jag stod med min riktiga kamera insåg jag att jag måste skaffa mig ett nytt objektiv så jag kan ta närbilder med ett bra fokus. Så i år önskar jag mig klappar från fototomten! Men jag måste tacka Yes handdiskmedel för det trevliga skummet som gav mig mitt glitter!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0