Drömmarnas dröm



Jag som alla andra har drömmar. En stor dröm jag har är att få illustrera en barnbok någon gång.
Igår när Pyttarna och Pillan var på besök så letade jag upp sångboken mamma och jag hade när jag var liten. En helt underbar sångbok med jätte fina illustrationer som jag fortfarande kommer ihåg väldigt starkt.
Tänk att få vara en del i ett barns liv genom bladen på en bok. Att få barnen att skratta, peka och undra vad de knasiga figurerna håller på med.

Jag har många drömmar gällande Tant Lindblads utveckling men de drömmarna tar vi en annan dag!

Men jag är nyfiken på era drömmar! Sätt inga begränsningar utan dröm era bästa drömmar!!!!

Ha en jätte bra fredag!!

Mian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0