Nyckelring



God morgon!
Vad kul att det är en del som har hittat in här! Ni får mer än gärna lämna ett litet avtryck efter er =) Jag blir alltid nyfiken på vem det är som tittar in hos mig.

Om ni inte har hittat min hemsida så kan ni trycka på Tant Lindblad uppe i menyn så kommer det leda er in där. Sidan är fortfarande i utveckling så jag hade gärna velat ha en liten kommentar på vad som e bra, vad ni tycker jag ska ändra på eller för den delen tänka på.

Det är så här för er som inte känner mig att jag jobbar som personligassistent till min mamma som har drabbats av MS och där av kommer vissa dagar vara lugnare här. Jag ska försöka hinna skriva något inlägg, men det är inte säkert att jag kommer hinna. Jag hoppas att ni har överseende med det och tittar in här i alla fall.

Idag jobbar jag hos/med mamma men jag tänkte sätta mig ner och pyssla i alla fall.  Idag ska det bli en nyckelring till mammas bilnycklar som har en benägenhet att gömma sig. Varför är det alltid nycklar, glasögon och mobiler som försvinner i röran?! Eller e det bara i denna familj det sker?!

Vad ska ni hitta på idag?! Någon som ska unna sig lite vardags lyx??

Jag hoppas ni får en bra dag!!!

Mian

Kommentarer
Postat av: Caisa

Hmm, den var där igår i alla fall....

2011-03-10 @ 11:18:07
Postat av: Pillan

Nej... sådant händer aaaaldrig här hemma ;)



Min vardagslyx har idag varit att hälsa på Pytternas mormor Lill och min nya adoptivsyster Mia

Alltid lika underbart <3

2011-03-10 @ 15:54:06
URL: http://www.pytternasmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0