Välkommen

VÄLKOMNA TILL TANT LINDBLAD och min hemsida med blogg!

Som ni ser så är jag precis i startgroparna med mitt nya projekt. Vad är mitt nya projekt då? Jo, det e att lägga mer tid på mitt pyssel som jag älskar.

Jag kallar mitt projekt för Tant Lindblad och mitt mål är att skapa precis det jag känner för.
Med tiden så tar jag gärna in lite beställningar men till en början så är tanken att jag bara ska komma igång och pyssla och skapa det som jag får för mig.

De saker som hamnar i Tant Lindblads Handelsbod är till salu och det finns bara ett en litet antal av varje. Jag kommer inte massproducera något för det tar död på glädjen att skapa det unika speciella som är det roliga med skapande.

Efterhand kommer jag berätta mer om Tant Lindblad och mina tankar och idéer.

Då var det dax att slå upp hattlådan med pyssel i. Jag är så sugen på att sparka igång min kreativitet. Det första jag tänkte ge mig på är "fuldjur". Vet ni vad jag menar med fuldjur??
Jag hoppas ni kommer titta in här ofta!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0