Titta vad man kan finna

En av de positiva sakerna med att bo i en stad är att man får se så fina saker när man går morgonrunda med sin hund. I en av alla de affärer vi gick förbi så hittade jag dessa skönheter!
Koppen uppe till höger är likadana som vi har på torpet, men storleken större. Det är synd att dessa affärer här i Malmö alltid tar bra betalt för dessa muggar.
...
Jag längtar till en massa loppisar, men tyvärr så har mina helger varit helt fullbokade så jag har inte kommit iväg. Det lär dröja ett par veckor till tyvärr. Finns det någon blogg/hemsida som har koll på vart alla loppisarna finns så man kan åka på utflykt och upptäcka nya?!
...
Jag hoppas ni får en underbar dag!
Mian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0